31.1.13

Bohaterowie


KATY BROOK 
"Straciłam wszystko, co miałam najcenniejsze. Straciłam najbliższą mi osobę. A gdzieś po drodze straciłam siebie, pogubiłam się w swoim własnym życiu i nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek uda mi się odnaleźć w sobie starą Katy. Potrzebuję kogoś, komu mogłabym zaufać, ale miejsce, do którego trafiłam, jest jak dżungla, każdy chce zostać królem..."


JUSTIN BIEBER
"Zawsze starałem radzić sobie sam, chyba nie mogłem tam nikomu zaufać. Pomimo tego, że tutaj wszyscy jesteśmy zżyci, bo przecież każdy miał swoją historię, każdy w jakiś sposób tu trafił, to mimo to, każdy walczy o to, żeby rządzić całą resztą, bo przecież każdy z nas, jak najszybciej chciał się stamtąd wydostać..."


 NORA JOHNS
"Może faktycznie każdy walczy tutaj jedynie o dobrą pozycję, może faktycznie każdy chce się tu ustawic... Ale jesteśmy rodziną, może trochę dziwną, nietypową, każdy kto tu trafił stracił swoją prawdziwą rodzinę, więc my mu ją zastępujemy."


CLARA COLLINS
"Może jestem zła, wredna i każdemu robię na złość, ale żeby utrzymać swoją pozycję, muszę taka być, żeby pokazać wszystkim, że się nie załamałam, choć prawda jest zupełnie inna." 

 KATY CLARK
"Czasami jest mi trochę smutno, bo nikt mnie nie kocha. Gdybym była czarodziejką, zrobiłabym takie czary, żeby nikt nie był smutny. A potem wyczarowałabym sobie mamę i tatę."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz