6.1.13

PRZEPRASZAM

Jak na razie nie zanosi się, żebym dodała tu jakiś rozdział. Po pierwsze mi się nie chce, po drugie nie mam czasu, po trzecie nie mam weny na to opowiadanie, a po czwarte uważam, że to opowiadanie jest bez sensu. Przepraszam wszystkich czytelników, o ile tacy są. Nie zawieszam tego bloga, po prostu w najbliższym czasie nie pojawi się na nim żadna notka. Postaram się dodać coś jak będę miała ferie, ale niczego nie obiecuję. Jeszcze raz bardzo, bardzo Was przepraszam i zapraszam na moje dwa blogi:


Nadal możecie mnie tu informować o nowych rozdziałach na Waszych blogach.

4 komentarze:

  1. Przykro trochę, lubiłam tego bloga :C / szukajac-milosci.blogstpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty kobietko wyprawiasz? Nie rób nam tego :c Zależy wszystkim na twoim blogu... Masz boskie rozdziały, twoja twórczość powala mnie na kolana.
    Ps. Zapraszam na swojego bloga. Znajduje się na nim opowiadanie w którym udział bierze między innymi postać Justina Biebera!
    http://one-event-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11.1.13

    szkoda, bo bardzo polubiłam to opowiadanie. Nie rozumiem za bardzo, po co zakładacie (blogowiczki) co chwila nowe opowiadania i chyba nie zrozumiem, bo nie jestem jedną z was.

    Uwielbiałam opowiadanie, które prowadziłaś jeszcze na onecie, a potem przeniosłaś się na blogspot. To też bardzo polubiłam.
    Nie wiem czy zacznę czytać kolejne, bo wszystkie będą mi się mieszać. Wiem za to, że będziesz miała wiele czytelniczek, bo piszesz naprawdę dobrze.

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11.1.13

    :((((((((

    OdpowiedzUsuń