21.10.12

BOHATEROWIE




ROSE BAKER

Uciekając przed miłością nie uchronisz się od cierpienia. Będzie gorzej gdy przez cały czas będziesz samotna. W końcu się zakochasz, ale z racji tego, że nigdy wcześniej nie zaznałaś miłości, rozczarujesz się kiedy spotka cię zawód. Gdy będziesz uciekać od miłości, to później będzie bolało jeszcze bardziej.

„Nie bez powodu mówiłam o szczęściu w samotności. Nie myślałam, że będę wtedy szczęśliwa. Myślałam, że jeśli już kogoś pokocham i nic z tego nie wyjdzie, mogę tego nie przeżyć. Łatwiej jest być samemu. Tylko co jeśli nauczyłeś się, że potrzebujesz miłości, a potem jej nie doświadczasz? Jeśli sprawia ci przyjemność i na niej polegasz? Co jeśli ukształtowałeś całe swoje życie wokół niej, a potem się sypie? Można coś takiego w ogóle przeżyć? Utrata miłości jest jak umieranie. Z tym, że śmierć wszystko kończy, a złamane serce może trwać wiecznie...”



JUSTIN BIEBER


Sława nie jest w życiu najważniejsza. Musisz znaleźć równowagę. Nie można mieć wszystkiego i może się zdarzyć tak, że będziesz musiał zadecydować. Możliwe, że będziesz musiał poświęcić karierę dla miłości, ale pamiętaj, żeby nigdy nie było odwrotnie, nigdy nie poświęcaj miłości dla sławy i kariery.

„Czasami przeszłość jest czymś, czemu nie możemy pozwolić odejść. A czasami przeszłość jest czymś, o czym chcemy szybko zapomnieć. I czasami dowiadujemy się od przeszłości czegoś nowego. To zmienia wszystko co wiemy o teraźniejszości.”

3 komentarze:

  1. Podobają mi się bohaterowie, Tylor jako Rose Baker, coś miłego dla odmiany :). Podobają mi się opisy pod postaciami, bardzo mnie zaciekawiło i na pewno będę czytać dalej, czy mogłabyś mnie informować o rozdziałach na Twitterze? (@Domcia223) Niecierpliwie czekam na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na jakiś prolog albo rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zaciekawiło mnie to przedstawienie bohaterów zapewne głównych :) teraz z niecierpliwością czekam aż dodasz jakiś prolog lub rozdział . proszę informuj mnie o nowych u mnie na blogu , na którego również zapraszam : http://fire-souls.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń