22.10.12

PROLOG CZ. 1 "PRZYJAŹŃ"

      Już dawno temu postanowiłam sobie, że nigdy się nie zakocham i oszczędzę sobie cierpienia. Zawsze byłam zdania, że lepiej jest być samotnym niż ranionym. Bardzo długo przestrzegałam tego postanowienia i bardzo długo wszystko szło po mojej myśli. Jednak w pewnym okresie mojego życia wszystko się zmieniło. Uświadomiłam sobie, że pewnych rzeczy nie da się zaplanować.
      Pewnie zastanawiacie się, dlaczego uciekam od miłości... Czasami sama się nad tym zastanawiam.
Opowiem Wam wszystko ze szczegółami...
      Jestem Rose, Rose Baker, mam jeszcze siedemnaście lat i jestem dość normalną nastolatką, w zasadzie nie wyróżniam się z tłumu, jednak gdy ktoś poznał mnie bliżej to wie, że...


~~~~~~~~~~
Hello !
Rozpoczynam swoją przygodę z tym opowiadaniem i szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak długo to potrwa. Mam zaplanowane trzy części, ale jak to będzie w praktyce - nie wiem. 
Zapraszam do oglądania zwiastunu, który znajdziecie w zakładce powyżej oraz do czytania mojego drugiego opowiadania. 
Mam nadzieję, że ktoś zechce czytać to opowiadanie i będę miała je dla kogo pisać. 
Pozdrawiam.
@WaitForYourLove

8 komentarzy:

  1. Prolog ciekawy, ale za dużo mi nie mówi, dlatego chcę czytać więcej żeby dowiedzieć się więcej i poznać tą historię. Wiem że będzie dobra, ponieważ czytam twoje drugie opowiadanie i tam świetnie piszesz, tutaj tak samo więc na pewno się nie zawiodę : ) Czekam na pierwszy rozdział. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22.10.12

    Bardzo fajne, mam nadzieję, że będzie wiecej :D
    Oraz chcę aby był jeszcze nowy rozdział na drugim blogu. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy prolog , czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.10.12

    Podoba mi się i chociaż to dopiero początek już nie mogę doczekać się na ciąg dalszy. Jak możesz informuj mnie o nn na www.wind-kiss.blogspot.com w zakładce spam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.10.12

    nie znalazłam zakładki "Spam" więc piszę tu. http://hate-love-peace.blogspot.com/ - zapraszam. blog dopiero powstał i być może cię zainteresuje ( również z JB w roli głównej ). a co do twojego bloga - uwielbiam wszystko co piszesz wiec pisz szybko nowy r ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałaś to tak, że aż chce się czekać na drugą część prologu :)Powodzenia Ci życzę, obyś wytrwała do końca z tym opowiadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wie że...że co? xd
    I weź tu teraz czekaj... A ja nie lubię czekać ;D
    Ale nie chcę szybciej wiedzieć co będzie...bo chcę w końcu poczytać sobie twoje opowiadanie :)
    To pisz, pisz. Czekam :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niemożliwe, że ty czytasz moje opowiadanie, no nie wierzę normalnie. Kurde czytam zdanie: "I weź tu teraz czekaj..." i tak sobie myślę, że znajomo brzmi i faktycznie - bardzo znajomo. ;)

      Usuń